Trådlös callcenterhanteringsprogramvara
Aircall är telefonstödsprogramvara som används för att skapa ett trådlöst callcenter utan geografiska begränsningar. Genom att skapa ett konto kan chefer etablera ett virtuellt callcenter där agenter svarar på samtal via sin egen smartphone.
När som helst service
Utformad för att erbjuda all funktionalitet i ett traditionellt callcenter utan behov av dyrt hårdvara och installation, skapar Aircall ett effektivt system för samtalshantering på några minuter. Efter att ha registrerat sig för ett konto kan användare konfigurera ett dedikerat avgiftsfritt nummer eller ansluta ett antal separata nummer. Samtal spelas sedan upp med ett anpassat introduktionsmeddelande innan de ringer in och väljer rätt alternativ för sina behov, och kopplas sedan till en medarbetare via sin egen smartphone. Hanteringssviten erbjuder alla vanliga funktioner i ett callcenter, som till exempel samtal i kö, inspelning och röstbrevlåda, allt inom en användarvänlig gränssnitt. Anställda kan dela data och göra kommentarer, vilket ger gruppkommunikation till försäljnings- och kundserviceförfrågningar. Aircall är en enkel och okomplicerad tjänst som har potential att spara mycket tid och pengar jämfört med ett mer traditionellt callcenter.
Trådlöst kontor
Aircall är ett imponerande system som är användbart för att skapa en modern strategi för samtalshantering. Försäljning och kundservice är inte längre begränsade av kontorstider eller fysisk utrustning med detta månatliga prenumerationsplan.
Användarrecensioner om Aircall
Har du provat Aircall? Var den första att lämna din åsikt!